Martijn’s weblog, vooral over klimmen en alles wat daar bij hoort.

woensdag, september 21, 2005

Jarig!

Na maanden van nachtjes slapen af tellen is het dan eindelijk zo ver, IK BEN JARIG!!

Iets heel anders: afgelopen weekend was ik met Harald naar Belgie, eerst ingeklommen in le sexe shope. Daar een 7a Look le Look gedaan en daar na naar Freyr gegaan en de setjes in Johny bee gehangen. Zondag zijn we begonnen op de pucelle daar hebben we allebij een keer gewerkt in een 7b+ dat ging wel goed en ik denk dat ik hem de volgende keer wel kan. Toen weer naar Johny, het liep best goed maar bij een van de hooge moeilijke passen ging het mis ik kon een tree niet vinden twijfelde en viel. Jammer maar de volgende keer maak ik wel kans!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage