Martijn’s weblog, vooral over klimmen en alles wat daar bij hoort.

maandag, september 05, 2005

3 x omhoog in John B!


Weer naar België en eigenlijk maar met een doel, werken in John B! Zaterdag verzameld bij Sjors voor de deur en alle spullen plus onszelf weer in de polo van Harald gepropt, het pas elke keer weer zelfs mijn belachelijk grote ronde discus (hij is lastig mee te nemen maar je hebt wel binnen twee seconden een tent staan!). eerst naar Pepinster gereden daar na een plaat route begonnen aan Spiderman 7a maar ik klim niet zo lekker ben erg aan het zoeken en ben een beetje bangig stom maar ik blok een keer. Sjors die zijn kans ziet als ik de setjes laat hangen weet hem onsight te doen. Daarna ga ik nog een keer en dan lukt hij met redelijk gemak. Kees en Karin komen met Dirk buurten ze waren in de buurt aan het kamperen. Ik doe niet zo veel meer wil me een beetje sparen voor zondag.

Zondag maar een ding gedaan, werken in John B en dat gaat steeds beter. Drie keer ben ik omhoog geklommen en hoewel ik op sommige stukken nog wel wat moest zoeken vooral naar tredes kon ik redelijk makkelijk alle passen maken!

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

100 blogs in 100 days, day 15: inaminuteago
As you are aware many blogs fall into the news/personal news but some women are using them differently.
Hello, just surfing the bolg sites. Landed on yours. Nice effort, like the layout, will check back soon.
I have a affirmations site. It is all to do with affirmations related things.
Check it out if you find the time :-)

11:29 a.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage