Martijn’s weblog, vooral over klimmen en alles wat daar bij hoort.

maandag, oktober 17, 2005

John Bee delight watch!!

Zaterdag is het gelukt, John Bee delight watch! Na wat te hebben ingeklommen op de cinq Anes en op het nieuwe padje in de zon te hebben gezeten en gegeten heb ik de setjes in Johny gehangen. Vlak voor ik een poging ging doen begon ik behoorlijk zenuwachtig te worden, ik had al drie dagen niet geklommen en had goed geslapen dus ik wist dat ik het moest kunnen en daar word ik juist zenuwachtig van. Gelukkig kwamen Hanneke en Liedia net om de hoek lopen en werd ik een beetje afgeleid. Het klimmen ging erg goed ik wist waar te gaan staan en wat te pakken en twijfelde nergens. Toen ik de tweeden crucs ook door klom wist ik dat ik het ging halen de laatste twee moeilijk passen gingen goed en hoewel ik wel behoorlijke tril bennen had kwam ik toch redelijk door het makkelijke stuk boven in en kon ik de top clippen! Heel blij!!

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

congrats!

1:07 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

VET GOED !

10:23 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

Goeie actie Martijn!

10:52 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

Lekker zeg zo vlak voordat de herfst écht begint! Goed gedaan man! Gefeliciteerd!

Groet'n,

George Westerbeek

http://nueersteenbakkie.blogspot.com/

11:49 a.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage