Martijn’s weblog, vooral over klimmen en alles wat daar bij hoort.

woensdag, juni 20, 2007

Saga

Na drie dagen 160km fietsen ben ik vanmiddag in Saga aan gekomen. Onderweg van Zongba niet veel bijzonders mee gemaakt, fietsen over de hobbels en door het zand tent opzetten koken (instandnoodles met Chineese snack) en slaapen. Klinkt saai maar is best een aangenaam leventje. We kijken inmidels wel uit naar het einde van de onverharde weg bij Lhatse hier 293 km vandaan. Als het mee zit kunnen we dat in vier dagen doen (ze zeggen dat de weg iets beter is) maar het kan ook vijf worden. Van Lhatse is het nog 400km naar Lhasa maar dat is verhard en dus een makkie misschien drie dagen.

Saga is een best groot dorp of een kleine stad ik denk dat er zo ongeveer zes straten zijn en een antal gebouwen hebben drie verdiepingen, voor ons voeld het als een stad. Mijn eerste ijsje heb ik al op en ik ben ook weer schoon na een bezoek aan het badhuis.

Volgende keer vanuit Lhasa dan zal ik ook weer foto's uploaden.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

He Tijn, zin je kuiten al dikker dan je onderarmen?

ciao, Har!

2:38 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage